fredag 15. februar 2013

Krukker, strikkejakker og skjerf...

Krukker, strikkejakker og skjerf?!
Så lenge jeg kan huske, har jeg fått/kjøpt gamle krukker når jeg har sett dem. Derfor har jeg veldig MANGE krukker, brune "Høganeskrukker", hollandske krukker, margarinkrukker, sennepskrukker...
Så jeg har objektivt sett mange nok, og det sier fornuften til meg hver gang jeg fristes, men så klarer jeg ikke helt å la være allikevel. Jeg dras mot krukkene på alle loppemarked, i alle gjenbruksbutikker, på auksjoner. Jeg har en "hang for krukker".
Noen har det slik når det gjelder SKO, andre klarer ikke i å gå forbi koselige kurver, noen kjøper sjokolade...
Jeg kjøper JAKKER også, strikkejakker, særlig hvis de er brune (eller beige), og jeg tør ikke telle hvor mange jeg har i ulike fasonger og tykkelser. Vel er jeg "frøsen", men det får da være grenser!
- Men hvilken glede når jeg finner en ny jakke (særlig hvis den er på tilbud!!) og ikke minst et nytt skjerf! Jeg fristes over evne!
Noen som kjenner seg igjen?!

Skriv gjerne en kommentar om hva som er din "fristelse"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar