onsdag 6. juni 2012

I grøfta!

Jeg har ikke kjørt i grøfta, men jeg liker grøfter veldig godt for tida, en interesse jeg for øvrig deler med Sari,vår "golden" på 13. Vi leter riktignok etter forskjellige ting. Hun snuser og snuser for å sjekke hvem som har vært der før, en katt kanskje? Mon tro om den har lagt igjen noen "delikatesser"??
Jeg for min del, er mest opptatt av blomstene som fyller hver en grøftekant med et fargespill som er helt utrolig, og som dufter sommer så jeg må stoppe opp og bare nyte...
Og det blir mange stopp når Sari er ute på tur, for grøftekanten langs hele turen vår skal jo egentlig undersøkes, og "mor" må vel skjønne at en voksen dame på Saris alder har behov for å sjekke en grøftekant eller tre i fred og ro?!


På kveldsturen vår i dag gikk jeg bokstavelig talt helt i grøfta, og noen vil kanskje si at jeg gikk amok med kamera, her kommer i alle fall en bildeorgie med juniblomster!


God fornøyelse!







1 kommentar:

  1. Hei!

    Hørte R er på bedringens vei? Vi tenker på dere:)

    klem:)

    SvarSlett